Kadra |
Wpisany przez Administrator |
piątek, 29 lipca 2011 13:32 |
Dyrektor, pedagog Beata Domaszczyńska
Grupa I – „SŁONECZKA” Elżbieta Budzińska
Magdalena Prusik W Przedszkolu Niepublicznym „Różowy Baranek” pracuję aktualnie jako wychowawca najmłodszej grupy „Słoneczka”. Posiadam wykształcenie pedagogiczne o specjalności Nauczanie początkowe z wychowaniem przedszkolnym. Jestem osobą otwartą i przyjazną, dzięki czemu nawiązuje szybki kontakt z dziećmi. W swojej pracy staram się również być konsekwentna i stanowcza, ponieważ przynosi to najlepsze efekty. Praca z przedszkolakami daje mi wiele radości i satysfakcji a każdy dzień przynosi coś nowego i zaskakującego.
Grupa II - "KRASNALE" Ewa Zulczyk W przedszkolu niepublicznym "Różowy Baranek" pracuję drugi rok. Ukończyłam studia pedagogiczne o specjalizacji edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna. Mimo młodego wieku mogę pochwalić się dużym doświadczeniem w pracy z dziećmi z czego się ogromnie cieszę. Jest to odpowiedzialna praca ale zarazem bardzo wdzięczna. Uśmiech na twarzach naszych przedszkolaków każdego dnia daje mi wiele energii do działania i wykonywania powierzonych mi obowiązków.
Grupa II - "SMERFY" Iwona Milcuszek W przedszkolu pracuję cztery lata. Jestem wychowawcą najstarszej grupy. Ukończyłam studia pedagogiczne o specjalizacji edukacja wczesnoszkolna z edukacją przedszkolną. Uwielbiam pracować z dziećmi, obserwować ich rozwój, spędzać z nimi czas. W pracy z dziećmi staram się stosować przesłanie "Pomóż mi to zrobić samodzielnie". To dzieci uczą mnie każdego dnia jak łatwo z radością i miłością można patrzeć na świat. Z każdym dniem staję się bogatsza o nowe doświadczenia, przeżycia a także przemyślenia.
Pomoc nauczyciela Anna Dymanus Praca z dziećmi już od wielu lat stanowi ogromną i ważną część mojego codziennego życia. Jestem osobą wrażliwą, pogodną i odpowiedzialną. Mam bardzo miły stosunek do dzieci. Moim największym atutem jest umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów i drobnych sporów, które rodzą się między dziećmi w czasie pobytu w przedszkolu. Potrafię szybko nawiązywać kontakt z dziećmi, zorganizować dla nich różnego rodzaju zabawy i zajęcia. Dużo wysiłku wkładam w przygotowywanie dzieci do przedszkolnych uroczystości, ćwiczę z nimi powtarzanie wierszy i piosenek. Nagrodą za włożony trud jest zadowolenie na twarzy rodzica. Bożena Wilkowska W przedszkolu pracuję już czwarty rok jako pomoc nauczyciela. Jestem osobą wspomagającą zarówno grupę "Smerfy". Staram się być zawsze tam gdzie potrzebna jest moja pomoc. Wspomagam koleżanki szczególnie w czasie uroczystości przedszkolnych, wyjść na spacer czy wyjazdów na wycieczki. Dbam także o czystość w naszym przedszkolu i na placu zabaw. Higiena w miejscu przebywania dzieci jest bardzo ważna, dlatego dzielnie walczę z zabrudzeniami i zarazkami. Na mojej twarzy zawsze gości uśmiech. Praca z dziećmi sprawia mi naprawdę wiele radości. Zawsze służę pomocną dłonią dzieciom, rodzicom i koleżankom z pracy. Justyna Tyborowska W przedszkolu pracuję od września 2011 w charakterze pomocy nauczyciela w grupie "Krasnale". Z każdym kolejnym dniem praca ta jest dla mnie coraz bardziej ciekawa, gdyż dzieci uczą mnie innego sposobu patrzenia na swiat. Do każdego dziecka podchodzę w sposób indywidualny, co ułatwia mi nawiązanie z nim kontaktu. Praca z maluchami nie jest łatwa ale pomaga uśmiech na twarzy. Staram się być zawsze tam gdzie jestem w danym momencie potrzebna. Dbam o porządek w przedszkolu, Aby dzieci dobrze czuły się w tym środowisku, zajmuje się także dekorowaniem sali, co moim zdaniem dobrze wpływa na rozwój wyobraźni i poczucia estetyki naszych przedszkolaków. Kinga Pinczykowska Praca z dziećmi daje mi wiele satysfakcji oraz radości a każdy dzień przynosi coś nowego i zaskakującego. Oferuję dzieciom serdeczność, zapewniając jednocześnie poczucie bezpieczeństwa. Zawsze bardzo chętnie służę pomocą koleżankom. Uważam, że każdy z nas zasługuje na miłość, szacunek i maksimum uwagi, dlatego w swojej pracy każdego młodego człowieka postrzegam jako odrębną indywidualną i niepowtarzalną istotę godną mojej największej uwagi i zainteresowania pod każdym względem. |